Zotte Maandag - Inschrijving koffie, tribune en receptie

Schrijf je hieronder in om de festiviteiten op Zotte Maandag van dichtbij mee te maken. Door je in te schrijven, word je verwacht voor koffie met taart in het gemeentehuis, reserveer je een zitplaats op de tribune en ben je aanwezig op de VIP receptie na de feeststoet. 

Het bestuur verwerkt jouw persoonsgegevens enkel voor Zotte Maandag. De verwerking van jouw persoonsgegevens gebeurt in overeenstemming met de geldende privacywetgeving.

Hier vind je meer informatie over ons privacybeleid en jouw privacyrechten. In de privacyverklaring staat er ook duidelijk vermeld hoe je met ons contact kan opnemen bij meer vragen over de gegevensverwerking.

Copyright 2026 - Gemeente Pittem - All Rights Reserved - Disclaimer - Cookieverklaring - Privacyverklaring - Sitemap - Cookie instellingen

Website door Ntriga.Agency