Zotte Maandag - Inschrijving koffie, tribune en receptie
Schrijf je hieronder in om de festiviteiten op Zotte Maandag van dichtbij mee te maken. Door je in te schrijven, word je verwacht voor koffie met taart in het gemeentehuis, reserveer je een zitplaats op de tribune en ben je aanwezig op de VIP receptie na de feeststoet.