Telefoon

Voor alle storingen en aansluitingen in verband met je telefoon-en/of internet kan je contact opnemen met Belgacom of Telenet.

Contactgegevens

Belgacom

belgacom

www.belgacom.be - about@belgacom.be

Is er een storing op jouw telefoonlijn? 0800 22 700, 24 u per dag beschikbaar.
Is er iets met jouw ADSL-aansluiting? 0800 22 312, van maandag tot vrijdag van 9 tot 22 u, en op zaterdagen van 9 tot 18 u.
Een verhuizing of een vraag? 0800 22 800.

Telenet

telenet

www.telenet.be

Internet: technisch probleem met je kabelmodem: 015 66 66 66.
problemen met software / hardware: 070 69 69 69
Telefonie: 015 66 66 66
Administratie & Facturatie: 015 66 66 66

Vraag kabel- of leidingplannen op via KLIP

Wie voor bepaalde werkzaamheden plannen nodig heeft met de plaatsen waar er kabel of leidingen liggen, kan dit voortaan elektronisch doen via "www.agiv.be : planaanvragen doen". Vervolgens stuurt KLIP je de geselecteerde plannen op via de gewone post. 

De voordelen van KLIP:

Via deze website hoef je slechts één keer gratis uw aanvraag te doen, i.p.v. de verschillende beheerders aan te schrijven

Je kunt de plaats van de graafwerken via het internet intekenen waardoor de locatie van de werken efficiënt wordt aangegeven.